Hmmm...Uusi asia tämä blogin teko ja hiukan hukassa kun on niin uutta asiaa....mutta eiköhän tämä luonaa.En usko että olen ainoa täällä netti maailmassa joka sählää ja kokeilee vaikka ei tiedä kunnolla mitä pitäisi tehdä.Lähdin kirjoittamaan tätä,koska haluan kertoa elämästäni ja mielipiteistäni sekä jutellä asioista erilaisten ihmisten kanssa.Kirjoittaminen vaan on lähellä sydäntä niinkuin moni muukin asia jonka tulette huomaamaan.

Elikkäs nimeni on Elisabet, olen 33 vuotias ja tällä hetkellä opiskelen,mutta kokoajan on silti työpaikka haku menossa.Minun tähtöseni ovat Iitu 10 ja Daika 11,siis rakkaat koirani ja hekin ovat jo iällä.Perheeseen kuuluu mieheni Markus ja hänen poikansa Niko.Olen ainainen haaveilija ja toivon että osa asioista joista haaveilen tulisi toteutumaan.Pari viimeistä vuotta ovat olleet todella rankkoja,sairastumisia ja rahallisia ongelmia...Ensin oli paha, takauslainan kaatuminen meidän niskaan siitä seurasi syvä masennus.Kesken menot,lapsettomuus,monirakkulaoireyhtymä ja viimeisin suolistosairaus...Mutta hei parempaan päin ollaan menossa ja olen elämän intoa jälleen täynnä sekä positiivisin odotuksin.Horoskooppi merkkini on neitsyt ja se jo kertookin hiukan luonnettani,olen tarkka monista asioista ja huolellinen sekä ei unohdeta järjestelmällinen.Auta armias jos joku aikataulussa tai muuten suunnitelluissa asioissa jokin menee pieleen,saan aika sätkyn ja hermot menee...mikään ei ole ärsyttävämpää kuin olla myöhässä ja olla vaikka kotitöissä perässä.Sellainen vaan olen ja mieheni onkin monet naurut saanut kun on seurannut minun vauhkottamista :) Pidän todella paljon korujen tekemisestä ja myös myyn niitä.Eläimet ovat lähellä sydäntäni ja luenkin jatkuvasti lisätietoa erilaisista eläimistä.Harrastan lenkkeilyä yksin kuin koirienkin kanssa,rullaluistelua,vesikävelyä,patikoimista silloin kyllä hermo lepää.Pyöräily kesäisin on aivan ihana vaihtoehto kulkea.Olen myös innokas kokeilemaan uusia liikuntamuotoja,ainoastaan yksi kriteeri :) en mene korkealle....se on varma!

Tästä on jälleen hyvä jatkaa...Ihanaa